Thursday, December 13, 2007

Kereta sakit..

Aku tadi maioh pejalai;pagi tadi nganjong kereta ke selalu bai aku beganjuh ngagai mechanic ngasoh iya meresa kereta. Akai dai,maioh penyakit kereta selain ari ke servicing,absorber (betul?) wheel alignment ( asai ke bakanya sebut iya tadi) enggau tayar nyau jai kena pakai besi.(something like that) Enda tau enda ditukar tyre nuan nya,ko mechanic.Berapa bayar semua?ko aku. RM320 ko iya.... number kereta aku disebut iya. Udah aku nyangkai ke D ba Bulatan Park, aku lalu ke kedai tyre sepiak The Other Office. Apalagi,senyum towkay tyre meda aku,laban tiap kali aku kia,sigi bulih bisnis belama iya. Mechanic madah ke tyre sepiak tu jai,ko aku. Di peresa tudah;ukai semina siti jai,3 iti jai ko iya. Apuuu! Iga nya 3 iti jai? Peda nuan tu,ko iya. Okay..okay..tukar 2 iti dulu. Berapa tyre siti?RM250...another apuu. Tukar 2 iti aja..lain minggu tukar 2 iti da agi,ko aku. Tidak lama Xmas,ko iya. Yalah, Xmas..sini sana barang rosak..sana sini mahu pakai duit..mana ada duit mahu beli kacang pusu,ko aku muchau asoh iya.
Saritu aja udah nyampau nya duit dikena. Pagila 2 iti agi tyre ka ditukar.KADAMBAI!!munyi ko Nel. Aruh iya,ko D,enda kala ngetu tudah kereta,ari pagi sampai ke lemai,ke Kanowit,Bintulu,Seria......on & on.........

No comments: