Tuesday, February 26, 2008

Chinese Restaurant ba KLIA




Aku laban ke bam,ti ngena MAS pulai mansang ke Miri-KL,it is a must to eat at the chinese restaurant ba KLIA. D enda kala ka makai dia laban rega Dim Sum dia mar. Iga enda tanti ke datai di Miri,makai dim sum ba 2020,ko iya. Tu tadi,laban aku tenguk ka makai ba restaurant nya ( selalu ngena Air Asia ke KL,nadai chance makai dia),I was more or less prepared to pay the exorbitant price of breakfasting there. Bisi sekali maia nganti flight kami ke Rome, Kath mai kami breakfast dia. "Lagi aku mayar mak Jill, opening ceremony credit card tu kitai,"ko iya. Reaction: Takajut/takanyit (munyi ko orang Sabah) iya meda bill. Ibu nuan tu enda entu ka muai peluang ti urang mai makai,ngasoh order. "Order dia meh Mak Jill,nuan nemu utai ke nyamai"ko Kath.
Pulai ngagai cerita pun tu tadi: Apalagi,order punya order,man, the dim sum was NYAMAI...quality lah utai. Like the above siew mai,the filling was fresh prawns with shark's fins, scallops,etc. The Hor Fun was heavenly. Aku ke ngorder & ke tenguk ka makai semua utai ke diorder aku nyau alah laban D ke enggai duduk makai dia. Iya ke enggai tadi,nyau nyuap penyuap..enda entu ulih ditagang nyingkau penyingkau & makai. Ulih aku ngeraup ngagai endor aku ke duduk bakul dim sum enggai ke enda ampit. Amat nyamai...rega pan boleh tahan mahal...'juta rega' munyi ko Abaw. Ti bala kuat makai baka bala aku enda ulih bai kia laban semua utai ka di empa magang.....nya meh cerita ke di nah aku ke kita kena mantup ke pengrindu kita macha blog aku.

No comments: