Saturday, July 26, 2008

Lazy Sunday afternoon.............

Maia kami agi remaja kelia, kami sida Endu,Jinet,Daisy,Juliana & a few others selalu endar enggau 'request songs' ba radio baka sida Mary Ayum,TR Bennet,Jessica ari Tatau,Jasmin & Indai Jasmin ari Permyjaya,etc ke selalau enggau minta lagu/minta putar ke lagu/main ke aku lagu kemaia ari tu. Nya aku pama aku ka enggau orang muchau ninga sida tu berari ke bepesan minta lagu,aku ngeleput enda enggau laban ngasai ke diri kala enggau urang bepinta ke lagu tang enda ngemalat sida tu,nyau ninting ari,ninting lemai & ninting pagi. Kami suba main tulis surat nuju "The Radio Announcer",bla..bla..nuju station radio di Brunei. Tiap lemai malam ari tiga kira pukul 9 malam,bisi aja nama & peminta/requests kami di pansut ke programmer/announcer. The word DJ was unheard of then...Request punya request nyau bekelala meh kami enggau bala remaja urang Brunei. Bisi bala nyau bekirum ke gambar.Bisi fellow 'requester' ( ti bisi jako nya) ngirum gambar asoh kawan aku. Manah endar gambar ti dikirum iya..buk panjai ngena bell bottom besai,umbas kena nyapu jalai di Seria. Kira ke jako kami maia nya suba..GROOVY meh iya nya...shoulder length hair..asai ke meda sida The Strollers kelia. (those 49 & above would know who the Strollers were) Enda mukai mukai bisi nemuai meh tudah ke Lutong deka bekelala enggau kawan aku tu. akai dai!!! amat groovy tudah semina mua balat endar keritup baka keropok. Dah nya peda aku,enda tentu gagit bala meda iya agi. Ha..ha..
Ta bisi talipon madah kediri bisi macha blog pasal kami ke ngagai birthday party Ani. Iya agi ingat ke present dibeli kami suba..anak patung beli kitai suba,ko iya. Jangka aku amat,laban nadai tentu tak maioh endar utai di jual enggau utai ulih di beli kami sebala memandangkan ekonomi ibu bapa gawa shell maia nya enda lumayan baka orang ke gawa dia diatu.
Tu meri "Happy Birthday yang ke 50" ngagai Ta di KL...lelenggau ka enggau Endu & Irene nemuai asoh nuan tu tadi tang kemerosotan ekonomi tidak berapa mengizinkan. woooeee balat jako muk.
Ila nampong baru...maioh utai ka di cherita tang ulih napis dulu laban bala kaban maioh diri macha blog tu..enggai ke bisi nyangkut bala ti kelalu di tusoi cerita. adios!!tuchum Amoi!!I hope your Iban improves each time you read the things I blog in Iban. Will continue later.......

No comments: