Saturday, August 23, 2008


Kena Friday, 29th August tu, James,siko-iko anak lelaki Alex Ang & Rina will end his bachelorhood when he marries Jacqueline,anak Mr. & Mrs. Boniface Intang. Kami 3 menyanak bisi di ambi sida Alex,Rina & James witness marriage ceremony ba St. Joseph's Cathedral to be followed later by a wedding reception ba Imperial Hotel Ballroom. Jill enggau James sama begulai sekula ba St. Columba's suba. Aku bisi betemu lalu nundi Alex & Rina ba church pagi tadi.." Nama brita urang nerima menantu?,ko aku nanya.Senyum aja seduai. Sida Alex sebilik,nadai kitai nemu sida Cina enti enda meda nama sida..kumbai kitai Iban..more 'Iban' than most Iban..landik apai James & Indai James & bala sida sebilik jako Iban.
Congratulations ngagai James & Jacqueline!!

3 comments:

-f-l-o- said...

Selamat bekelala, tetemu ka blog nuan ari ruai Aunty Rita (Indu Rumah Panjai)!

Anang enda nyenguk ruai aku din. http://indukayan.blogspot.com

Flo

Sebugey said...

selalu aku macha blog nuan..lalu imagine diri ba menua ke di sebut nuan..Ha..ha..God Bless..happy blogging,studying & working.

Anonymous said...

Tahniah ke James Sduai Jacq..nama aja agi ingat..sekelas menya..enti diatu..bepansa kala ngelala pangan..hehe aku sigi gerenti orang ngelala laban nadai nemu "berubah"