Tuesday, August 19, 2008

Remembering C G

20th August,2008.

Pagi tadi aku bisi nerima 2 iti text ari Nel & Amoi madah ke tudah C G ke udah nadai pagi tu tadi di Kuching. Sinu aku ngenang tudah G. Aku sempat ngabas tudah tuai kira ke 4 ari tudah tuai udah datai ari New Zealand. Bisi 4 iko kami ngabas iya;bendar iya ngerandau kami madah ke penyakit iya enggau bala anak iya ke 3 iko tinggal di New Zealand ke benong belajar ba University of Otago;crew RBA except pilot ke enggai mai iya nepan bilun pulai ke Brunei,ko iya..ama di dinga ama enda di dinga ga utai di sebut tudah tuai. Maia kami ke berandau, bisi muat pedis di asai iya tubuh iya,iya alu ngangau ke ipar iya ngurut jari berang tubuh iya enggau ointment. Aku lalu ingat ke niang apak aku ke maia penyakit ba tubuh iya muat pedis,niang apak aku alu ngasoh bala kami ngurut iya.
Sebedau G & sida sebilik mupuk ke New Zealand,ti enda salah aku asai ke 1999 or 2000 ( enda ingat ku) kami 2 Rose bisi mai iya makai ba Best Western,Grand Palace Hotel. Rindu diri kami 3 makai sambil berandau ninga her hopes & wishes ke ka migrate ke New Zealand semata-mata deka nyengula ke anak,ko iya. Maioh agi utai di kerandau ke kami.
Ti baka ulih,ti baka ulih di delay seput ke padam,nyau minta seput nganti siko ari anak iya graduate baru iya mulai ke diri ngagai Tuhan.
Munyi ko jako,we can only plan & wish..God has the final say.
May she rest in peace.

1 comment:

LEE CHING said...

Pagi 20/08, May bisi sms aku madah ka CG udah nadai, pagi nya mega aku contact Ronnie ngasoh iya ka SGH.

Kami duai bisi ka SGH, pagi 21/08 sebedau sida mupuk ka Miri. Ronnie ngulu ka sambiang pagi nya.

Aku sinu meda anak iya ti biak, belinang ai mata iya bediri semak CG.

Sama-sama meh kitai besampi ka samengat CG. Pia mega bala iya ti ditinggal ka iya.