Monday, January 26, 2009

Lion Dance







The DAP Lion Dance Troupe came to my mum's place this afternoon. Like in previous years without fail at least one Lion Dance Troupe came to perform at my mum's place. Pelaba ke aku mak aku bisi meri ang pow maioh agi nya sida lama agi performed tadi. Udah sida badu "be-tong chay" sekali peda sida mak aku bala anak Iban ke maioh agi enggau dia and one of them ianya anak cousin aku. Ha..ha.. gaji sida RM30/- seari. Pia meh,barang chara ngiga duit asal enda enchuri tau ke nipu urang.
Bisi ngabang nuan,ko urang nanya? Nadai ko aku..nadai entu be-open house urang menua peda aku. Tak sida iya ke penuh ba supermarket lemai mari when they were supposed to be having reunion dinner. Baka lemai tadi ba Bulatan Park,penuh sida jogging. Engka being realistic tudah,utai mar,duit pedis di giga........

No comments: