Tuesday, March 31, 2009

Shopping at Emart....

Porky shop..kedai nyual babi,bacon,ham,sausages..macam by product ari babi bisi di jual ba kedai Porky shop.Kedai tu run by indu china siko enggau laki iya..orang putih. nemu jako melayu ribai nya enggau pekerja iya. Ti iya ukai Italian,iya urang Swiss. nyamai sida ham & bacon di gaga iya dia ko bala ke udah nguji tang aku alu bedau nguji.
Promotion kereta KIA...asai ke semina mayar RM250/- downpayment..dah nya RM799/- sebulan for 9 years. Ahemm...ahaks.....

Citra


Tu BBB Centre..tempat happening ke bala Iban ke ka makai tunu ngot & ngirup beer. Nyu manah agi utai di gaga urang ditu.


sida bags LV,Gucci..macam2 bags bisi ditu..tau enda ibuh ngagai Serikin or Chee Cheong Kai..Petaling street. Di Emart,semua mya ada...




All kinds of bags





Money changer alai aku selalu nukar duit ti ka ke Brunei.






Pemakai Jipun pan bisi ditu...ngaga cermin mata pan bisi.






Tu kawan aku ari mit..sapa kala diau di Lutong ngelala sida sebilik..sida iya empu 1st stall ba stalls tisi panggung wayang Lutong. Maia kami agi diau di Los Kompeni di Lutong,ti kami ka meda wayang,sementara nganti wayang ka start,dulu kami nuduk kediri ba stalls ke bisi tisi panggung wayang di Lutong,makai rojak & cendol. Ti duit enda cukup kena meli tiket wayang udah bekau ke makai,tepaksa meli tiket 50cents. akai pedis pegu malik ngagai screen. Rindu endar ngenang utai ba dia. Lutong was much 'smaller' then. Everybody knew each other..diatu aku bengap-bengap maioh enda ngelala pendatang baru ke Lutong/Miri. Yalah..maioh Iban baru di Lutong & Miri. Kawan aku tu (enda nemu nama iya..kami duai selalu ngagau pangan diri Amoi..kira ke Amoi meh nama iya. Iya bisi 2 iti kedai rojak & cendol..siti nya ba Krokop Lorong 10 & siti ke baru tu ba Emart(tisi SugarBun) Rojak,sotong kangkong & goreng tahu iya nyamai..ka alah asai iya ke ba Petronas Stn tisi SK Bintang. Tapi cendol iya agi minta asai... Rojak iya kira ke boleh tahan lah.








nya iya rojak Amoi tu..nyamai.









.........ti kita ka meda maioh Iban kita shopping ngagai Emart. Dia guarantee kita bisi temu enggai bala ke di kelala. Ba menua ke kumbai urang Tudan,dia meh tugung bala Iban. Enda ibuh aku nyebut urang bukai,bala kaban aku ari sepiak mak aku numbas iya pemaioh udah meli rumah ba Tudan,PermyJaya enggau ba Senadin.

No comments: