Saturday, August 1, 2009

Food..Friends..& Fellowship

Local Blogger..Putri aka Doris...local laban urang di menua kitai ditu ke macha blog iya, ko iya. Nyadi aku tu International blogger,ko iya..laban Iban belelang macha blog aku. Ha..ha..Kira ke Local & International blogger meh Putri sepi aku.

Benong iya ke ngambar kami,bisi ari iya mutab meda aku ngambar iya.

Daphne Maie,Putri & Indurumahpanjai.

Andan of Ruaiini & Putri beposing. Doris gaga amat laban laki iya datai di malam ngambi sida menyanak pulai ke menua Merika.


Seduai tu baru betemu after finishing Form 6 ba Kolej suba.
Kami di bai IRP makai ba Secret Recipe...aku enda berapa makai utai dia..enda asai ba outlets sida di KL utai di bantai sida dia.


Udah makai ba Secret Recipe,kami nampong makai baru ba kedai rojak seberai Petronas Stn di Jalan Bintang. Agi ka berandau & betusut. Tusut & tusut kami duai Indurumahpanjai alu nemu diri bekaban enggau Andan. Rindu diri ga ninga cerita bala.





Kaban..Kaban..bala kaban betemu. What do they do? Makai lah!
Rindu diri ga enti pagi ari 6 kitai duduk ba kedai kopi especially ba 2020,meda tau ke betemu enggau bala kaban. Sangka aku tudah OKK Bundan nemu aku endang bebai ke camera dalam beg,iya alu minta di gambar.

Tu Indu Kerimpak Labu & geng benong bebreakfast ba 2020. Rindu meda Brian nyirut ke mee & IKL benong entugam nyapi diri.
Ly,nama angat kuah laksa?..meda bendar endar nuan nyepu kuah peda aku.
Indu Kerimpak Labu never fails to cheer the atmosphere with her posings..nasib iya enda ngaga mua macam2 tadi.

Tu group siti ga tu..Rose Peter,Shirley Damu,Josephine Puntang & uchu iya,Angel benong nganti Indai Sophia(waitress ba 2020) datai nulis order sida iya.











.

1 comment:

-f-l-o- said...

Tengok belama aku meda gambar orang makai...