Thursday, March 6, 2008

Meli ai buah anggur

Bala kita ke sigi diau di Miri nemu kita nama utai bisi di jual urang ba kedai tu,iya ke seberai market babi cum market pisang. Maia deka ngintu Gawai,kira ke tengan pun bulan lima,rindu diri meda bala 'Ai ban' bebeli enggau berangkut sida 'ai tabuk';bekotak-kotak. D udah mupuk meli peda aku,kena iya nyibur bala urang di Samu tu,kini.Tu tadi bisi kawan datai ari KL,minta aku nganjung iya ngagai kedai ke nyual 'ai tabuk' munyi ko bala anak agi mit suba.
Dua kotak Peter Vella dibeli iya. Nya ga penguntong diau di menua Miri,ti nyawa enggau duit bisi di anjung ngirup. Itok ke sida 'arak masam' munyi ko sekeda urang Samu tau ke arak urang indu,ko sida...enda tentu ka ngirup arak masam nya sida..kelau-kelau atau bai ngirp wine,ko sida ke hard core drinkers. Nyadi aku rindu meri sida ngirup wine laban enda rua,siti, enda ngasoh mabuk siti (unless consumed in one too many langak).
"Berape harga Peter Vella satu kotak? Saya punya adik selalu beli di sini. Ada special price kah? Boleh kaseh discount?" ko iya ke ka meli wine.
"Aiya..titak lapat wo! Untong titak manyak..jual sama lu RM70/- lah Biasa saya yual RM75/-. Saya kaseh lu discount lima linggau lo." ko apek.
Uji kelala kita sapa ke melakang ke camera. Iya enda nemu aku ngambar iya.




No comments: