Saturday, January 17, 2009

Ngerepair rumah....


Laban ari ke selalu ujan & ribut, nadai enda sebana/serabana bala kawan ke diau ba rumah ke 'agak lama' dan yang baru juga. Along with the rain & ribut,rumah bisi tuduh sini sana;keda nyu penuh bisin dalam rumah kena nambun ai ujan laban tuduh. Ti maia ari enda ujan kitai endang enda nemu nama penyalah rumah kitai.
Nya meh kami dua laki aku alu ngeruboh rumah lama kami duai,alu ngaga baru sekali,ko Linda.
Terok endar laban rumah lama,tuduh kin kitu,ko iya. Ngena ga seduai ngaga rumah baru,manah endar style tu,ko aku.
Mar endar ungkus ngerepair rumah diatu,ko siko. Enggi aku,ngadu rewiring,repair & ngecat datai RM100,000 ko kawan aku siko da agi. Amat utai diatu,nadai rega duit diatu.
Enggi aku pupuk aku,maia ke bisi duit,section by section ngadu ke rumah. Taun siti ngaga pagar,taun siti ngecat,taun baru ngerepair dapur enggau bilik mandi,ko siko.
Kami dua apai iya udah meli rumah barang ko bala anak ngerepair/renovate rumah ko siko.
Alu bedau bedau rumah aku di repair,kenu ko siko,udah bulih EPF ngerepair rumah,tak enda enda aku ngerepair rumah,nyu kena nyekul ke anak,ko kawan siko.
Ni nuan deh Muk? Section by section..ka ngerepair ceiling bilik tindok enda alah soft board ceiling labuh ninggang aku. Enda sinu kita ninga ti aku kena tinggang soft board ceiling bilik tindok. ha..ha..ha...
Cara mupuk pupuk meh ngerepair rumah....

1 comment:

Indu Rumah Panjai said...

Wai, jerita ari ujan. Kami ditu ke berumah semak tebing tasik nyu tama ular sekeda. De malam apai Maie dinner enggau urang, dia iya ninga dua iku ke berumah enda jauh ari kami bc tama ular rumah. Nya meh kami tiga tak betambit saritu, enda dibuka pintu, muti pintu dapur ke dibuka maya aku ke masak.