Saturday, January 17, 2009

Project Buang Sayang....

Aku ketawa ninga/macha text ari kawan madah ke iya ngadu /buang- sayang utai ba store. Sebedau Xmas tu tadi penuh kereta pick-up cousin aku alai aku buang-sayang bala books anak,baju,mags..macam-macam utai. Lama utai nya udah di tepu aku ba the big black garbage bags. Bulan siti nganti bulan siti,taun pan dah abis bedau ga utai ke ka di buang nya di buai,agi sayau..ni nemu bisi agi guna enggau iya,ko aku. Alu enda meh nya di buai..tu tadi tutup mata aja aku alu ngasoh bala ngambi bags nya. Nama agi,sida mags ke selalu di beli aku ba tamu di tunu kena nepuk nyamuk,baju baju ke agi ulih di kena di bagi bala. Gap endar indai sanu ngena baju kebaya nuan wai,ko bala. Manah meh nya..bisi tau agi di guna/kena.
Agi on going meh project buang sayang aku tu. Bala sida tableclothes,cushion covers & curtains ke udah faded tang sayau ka muai,baju seluar linen ke kena beberapa kali carik mimit,sayau ka muai,t shirts ke carik ka di buai tang agi ulih kena maia tinduk penuh ba cupboard tang sayau ka muai.
Wai,wai,ko cousin aku...kami ke diau ba rumah panjai nadai ngena t shirts carik baka kita ke di nengri. Kasih..kasih..kena kami ngelap kaki gari kain ke udah carik luyak.
OK..OK..buai aja..

No comments: