Thursday, March 26, 2009

amu ke KL.......

Bon Ton
Teh Tarik,anyone?

Chestnuts @ MidValley Megamall



Kereta CM Penang


Jaguar..yours for RM488K @the Pavilion


THE roti from The Loaf




Berjaya Times Square



Monorail @ Berjaya Times Square




Makanan Kampung@ the Pavillion..rendang,satay sauce & serunding....
Nando's
Sorry aku nadai call bala kaban maia aku di KL kena ari satu til tadi...tenguk ka call tang enggai ngachau kita tambah mega ukai aku ke cuti..anak & mak aku ke cuti-cuti M'sia. Aku semina nyadi pengiring seduai iya. Nico bisi 1 week break nya aku mai mak aku betemu ngau iya di KL,diau ba Coronade Hotel. Mak aku bisi program kediri empu enggau bala kawan iya ba Genting..kami 2 menyanak aja merayau ba sebelah The Pavilion,Sg.Wang...tempat sebelah dia meh alai merayau. 15 minit bejalai 2 jam duduk ngetu..dah nya makai. Amat maioh utai di empa ba KL...macam roti paun & donuts ke di gaga urang. Laban lama endar nadai ke KL,rindu endar meda utai & nadai urang di kelala,tak entugam makai..& makai...








3 comments:

Endun Belalai said...

patutlah sunyi seminggu ... cuti2 M'sia! - wah overweight dinga aku ;) ... gaga sida pavilion :D

Endun Belalai said...

ahemmmm luggage pulai ... ko aku .. ke overweight ie .. hahaha

Sebugey said...

Enggau UMNO General Assembly..ha..ha..

nadai overweight laban nadai meli baju..nya penyamai besai laban susah ka ngiga baju..berat badan baru amat overweight...amat cuti mamam aja tu..lama nadai ngagai KL,nya ngambi ulih makai. ha..ha..