Thursday, March 26, 2009

amu ke KL..part 2

Aha...aku sempat betemu enggau Jacky Chan...dulu agi aku betemu enggau iya ari kaban aku Kawat. Poster JC besai endar ba depan Lot 10,nya aku ngambar iya.


Chee Cheong Khai..balat endar rega fake goods ba Petaling Street tu. Takut ninga..tak enda laku utai dia peda aku..engka bala tourists nemu sida balat endar niki ke rega. Manah agi fake goods ba Emart..sida bags ko aku tu.











Menara KL? as seen from my room.





The Pavillion






1st Stop on every visit to KL....enda nyamai agi utai di empa dia...
Tu aja gambar ulih di bantai aku ngagai bala kaban aku ke lama enda ke KL baka aku.
Enda entu ulih ke KL selalu..sekali dalam 2 taun tau..





around Lot 10








Dani tumu pagi udah berus gigi,amu nuduk kediri ba The Loaf makai roti paun dr. m.





Untung aku Na,maioh endar cheese ba loaf ke dibeli aku. Amat nyamai di empa maia agi angat..tang ti iya chelap,ti loaf nya kena nikau ukoi,amat luput ukoi nya..kada enda....








1 comment:

Sabastina Jimmy said...

amat lawa amu enda ngiga aku ke kl, you should have tried the satay kajang, very well known too! ila aku ngemai ke kita lily and doris.